101 نکته مهم در سئو *نکات سریع سئو* پادشاه سئو شید
  • 1398/1/5

101 نکته مهم در سئو *نکات سریع سئو* پادشاه سئو شید

101 نکات SEO برای استفاده در حال حاضر

  1. از "#" در URL ها استفاده نکنید. Googlebot URL های فهرست با لیست "#" پشتیبانی نمی کند.
  2. با استفاده از شاخص جدید موبایل اول، از ابزار جستجو و کنجکاوی Google Search Console استفاده کنید تا آزمایشی را که نماینده تلفن همراه Google در حال مشاهده صفحات تلفن همراه شما در مقابل صفحات دسک تاپ شما است را بررسی کند.
  3. از AJAX-Crawling در وب سایت های جدید استفاده نکنید. مهاجرت هر سایت ای که در حال حاضر از AJAX-Crawling استفاده می کند. به خاطر داشته باشید: "بخش متا" را حذف کنید.
  4. اگر شما برای کمکهای خیریه و غیرانتفاعی برای پشتیبان گیری اهدا کنید، این خلاف دستورالعمل های وب سایت گوگل است.
  5. در حالی که نقشه های سایت شما محدود به 50،000 URL در هر نقشه سایت است، شما در حال حاضر توانایی نسخه فشرده شده از 50MB، در مقایسه با 10 MB قبلی است .
  6. گوگل emojis را در نتایج جستجو نشان خواهد داد. Emojis می تواند نقش مهمی در جستجوی محلی بازی کند. فقط چگونگی پیدا کردن یک مکان پیتزا در نزدیکی با استفاده از Emoji را بررسی کنید .
  7. محتوا پادشاه است، لینک ها ملکه هستند، و ویدئو ممکن است از دو عنکبوت باشد. گوگل ویدیو را به فهرست گوگل ادغام می کند. بنابراین، اگر شما یک استراتژی ویدئویی ندارید، به زودی شروع به توسعه کنید.
  8. اگر شما یک فروشگاه آجر و ملات هستید، از Google AdWords فاصله بگیرید و گزارش بازدید را مشاهده کنید تا بهینه سازی کنید که مکان های جغرافیایی و مکان های کاربری بیشترین خرید را در رانندگی داشته باشد.
  9. هنگام انجام تحقیقات کلیدی، عبارتهایی را که بیشتر مرتبط با جستجو صوتی هستند، ترکیب کنید. در حال حاضر جستجوی صوتی گوگل در 30 زبان جدید در دسترس است و برای بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان در دسترس است. با استفاده از پاسخ گوگل و شاخص تلفن همراه اول، جستجوی صوتی همچنان مهم خواهد بود.
  10. از زمانی که پنگوئن است اکنون زمان واقعی ، این مهم است برای نظارت بر لینک دهنده خود را در کنسول جستجوی Google (ترافیک جستجو> لینک به سایت شما) و رد آنها را یک بار در ماه.
  11. برای کمک به آمادگی برای شاخص اول تلفن همراه، افزایش ترافیک جستجو در تلفن همراه، راه اندازی گوگل AMP  و یا پیشرفته وب برنامه (PWA). گوگل صفحات AMP شما یا PWA ها را در صفحه اول تلفن همراه در صورتی که سایت موبایل شما را نداشته باشد، خدمت می کند، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید مطالب و پیوندهای اصلی شما در صفحات AMP یا PWAs وجود دارد.
  12. کلاه سفید خود را لینک کنید. اگر گوگل دستکاری تودهای را شناسایی کند، تمام پیوندهای شما، نه فقط بد بدتر خواهد شد.
  13. بسیاری از بازاریابان جستجوگرهای SEO احساس می کنند که نقل قول های ارتباطی بدون هیچ ارزش ایفا می کنند. با این حال، گری الیس در مصاحبه ای اشاره کرد که ممکن است در نقل قول های غیر مرتبط با آن آینده وجود داشته باشد. بنابراین، هر اشاره ذکر خوبی است.
  14. متوقف ساختن تعداد زیادی لینک از دایرکتوری ها. با استفاده از دایرکتوری هایی با کیفیت بالاتر (Yelp، Yellow Pages، Google+ و غیره)، اضافه کنید و ارتباط با نام تجاری خود را اضافه کنید.
  15. استفاده از لینک های ویجت را به عنوان یک تاکتیک ساختمان لینک کنید. اگر می خواهید از ویدجت استفاده کنید، از آنها به عنوان استراتژی آگاهی از نام تجاری و تجربه UX استفاده کنید.
  16. اطمینان حاصل کنید که ساختار ارتباطی واضح در وب سایت شما وجود دارد. به عنوان مثال، اگر شما بر روی لینک های پاورقی خود حساب کنید تا استراتژی پیوند داخلی خود را مدیریت کنید، دوباره فکر کنید. لینک های پاورقی و هدر بسیار زیاد وزن ندارند. بنابراین، اتصال داخلی درون کپی بدن شما به گوگل اجازه خواهد داد که وب سایت شما را بهتر بسازد.
  17. هنگام انتقال سایت خود از HTTP به HTTPS ، هیچ تغییری در وب سایت شما ایجاد نکنید. گوگل فرض می کند که هیچ چیز دیگری در وب سایت شما تغییر نکرده است. اگر بیش از یک چیز را تغییر دهید، ممکن است گوگل زمان زیادی را صرف تأیید تمام تغییرات کند.
  18. تگ های کاننیک بودجه خزیدن را ذخیره نمی کنند. موتورهای جستجو همچنین باید تکراری را خنثی کنند تا مشخص شود که آنها واقعا تکراری هستند.
  19. سرعت سایت را برای کاربر 2-3 ثانیه نگه دارید. شما می توانید از ابزارهایی مانند WebPageTest برای پیدا کردن سرعت سایت خود استفاده کنید.
  20. تعویض URL توییتر خود را برای کارت توییتر.
  21. همینطور برای فیس بوک؛ شما می خواهید برای اضافه کردن نشانه گذاری باز Graph به منظور بهینه سازی پست های خود در فیس بوک مشاهده کنید.
  22. اگر شما یک نام تجاری تجارت الکترونیک هستید و از Instagram استفاده نمیکنید، اکنون زمان شروع است. بر اساس موفقیت ابتدایی اینستاگرام با ویژگی های خرید ، آنها شروع به گسترش هزاران کسب و کار که فروش پوشاک، طلا و جواهر، و یا محصولات زیبایی.
  23. با استفاده از صفحه اصلی گوگل، آمازون اکو و سایر دست اندرکاران دیجیتال، حقایق و راهنماهای محلی برای مارک های مورد نظر برای رسیدن به نتیجه اول بسیار مفید خواهد بود.
  24. گوگل برنامه برنامه ریزی سفر خود را در نمودار دانش خود راه اندازی کرد،  بنابراین اگر شما یک شرکت تجاری یا شرکت مسافرتی هستید، راهنمایی های سفر ممکن است برای شما مفید باشد.
  25. سرمایه گذاری در خدمات مشتری در فیس بوک. شما می توانید از طریق فیس بوک مسنجر فروش و خرید کنید. Everlane یک نمونه عالی از نام تجاری است که این کار را انجام می دهد.
  26. آزمایش و آزمایش با تبلیغات LinkedIn. LinkedIn به شما امکان می دهد تا پیگیری های مربوط به تبدیل تعداد کاربران از محتوای و تبلیغات تبلیغاتی خود را تبدیل کنید.
  27. برای تبدیل بیشتر جستجوگران تلفن همراه "Google Display" را در Google AdWords ایجاد کنید.
  28. سعی کنید یک ویدیو 360 درجه ای برای فیس بوک ایجاد کنید. در حال حاضر، شما می توانید جریان 360 ویدئو در فیس بوک زندگی می کنند.
  29. در صفحات جستجوی AMP، نشانه گذاری ساختار داده ها و خوراک XML Atom، نتایج جستجوی چرخ گوگل در Google Search برجسته شده است. سپس، تکمیل این فرم .
  30. Reddit نهمین بزرگترین وب سایت در ایالات متحده است این جایی است که شما می خواهید نام تجاری خود را داشته باشید و شما می توانید با تست با تبلیغات محتوای حمایت شده خود شروع کنید.
  31. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید و در فیس بوک، پست های Facebook Live خود را جابجا کنید تا مکان های خاصی را شامل و یا حذف کنید.
  32. اگر از برنامه تبلیغاتی موجود در گوگل استفاده میکنید، مشتریان میتوانند فروشگاه محلی خود را در گوگل فهرست کنند.
  33. سن شاخص دامنه شما همواره عامل مهمی در رتبه بندی بوده است. اگر شما یک تازه وارد هستید، سخت است که در برابر یک وب سایت که حدود 10 سال است در رقابت قرار گیرد سخت باشد.
  34. یک پیوند پروفایل سالم را حفظ کنید زیرا موتورهای جستجو این را به اقتدار و کیفیت وب سایت و برند شما متصل می کنند.
  35. خلاص شدن از محتوای نازک یا آن را بازنویسی کنید این کار برای سایت شما هیچ کاری نمی کند، بلکه کیفیت را کاهش می دهد. محتوای طولانی مدت نتایج جستجوی بالاتری را نشان داده است.
  36. پاک کردن محتوای تکراری که در داخل یا خارج از آن میزبانی شده است. با تمیز کردن مطالب تکراری، شما در حال حذف هر گونه محو شده یا تکراری در سایت خود هستید. اگر محتوای تکراری در سایت های دیگر داشته باشید، به وب مستر به آن ایمیل را حذف کنید یا آن را به فایل disavow اضافه کنید.
  37. نقل قول های مشتری همچنان ادامه دارد. طرح کلی را برای مشتریان برای بررسی محصولات یا نظرات محصولات خود قرار دهید. موتورهای جستجو از این ویژگی برای ارزش دادن استفاده می کنند و در نتیجه تبدیلات بالاتر می شوند.
  38. پیگیری آنچه صفحات کاربران با تجزیه و تحلیل صفحات خروج سایت خود را ترک می کنند. چرا کاربران از بین می روند؟ در نظر بگیرید که این صفحات خروج را مرور کنید تا زمان بر روی سایت افزایش یابد.
  39. اگر در گزارش تجزیه و تحلیل جستجو گوگل کنسول جستجو گوگل کمترین میزان کلیک را مشاهده کنید، بازنویسی متا توصیف را در نظر بگیرید.
  40. گاهی اوقات محتوای قدیمی هنوز ترافیک را هدایت می کند. اگر این مورد باشد، در نظر بگیرید ایجاد یک پست جدید با محتوای مشابه برای رانندگی جدید، تازه، محتوای مرتبط تر.
  41. بررسی کنید تا مطمئن شوید صفحات پول شما با "سایت: دامنه" نمایه شده اند. همچنین، بررسی کنید که آیا شما دو شاخص است. دو شاخصه می تواند به محتوای تکراری منجر شود.
  42. یک صفحه باید یک برچسب H1 داشته باشد. از یک برچسب چندگانه H1 در یک صفحه استفاده نکنید.
  43. صفحات پرسش و پاسخ در حال افزایش است؛ من پیشنهاد می کنم که وقت خود را صرف شستشو از طریق صفحات پرسش و پاسخ خود کنید. برای به دست آوردن بیشتر قرار گرفتن در معرض شرایط کلمات کلیدی طولانی دم، بازنگری این صفحات پرسش و پاسخ برای ترکیب بیشتر از این واژه های جستجو.
  44. شما دیگر نمی توانید تلاش های SEO خود را با PageRank مطابقت دهید که گوگل آن را حذف کرده است. هنگام مقایسه سایت خود با مارک های دیگر یا رقبا، از ابزارهای جستجوگر مانند اداره دامنه موز یا URL Rating Ahrefs استفاده کنید. اینها جایگزین رتبه PageRank گوگل نیستند زیرا 100 درصد دقیق نیستند، اما نقطه شروع خوبی هستند.
  45. هنگام طراحی مجدد وب سایت خود، قبل از اینکه زمان و منابع بیشتری را در سایت خود سرمایه گذاری کنید، یک بازاریاب جستجوگر را وارد کنید. بسیاری از طرح های وب جدید مرسوم، مانند پیمایش پارلکس، نیاز به روشی مناسب برای شیوه های SEO مانند صفحه بندی دارند.
  46. فراموش نکنید قبل از ارسال، صفات ALT تصویر اضافه کنید. همچنین سعی کنید عبارات کلیدی مرتبط را وارد کنید.
  47. شما می توانید بیش از یک نقشه سایت داشته باشید. اگر می خواهید Google توجه خود را به بخش های خاص سایت خود متمرکز کند، یک نقشه سایت جداگانه ایجاد کنید. اینها برای تصاویر، فیلم ها، پروفایل ها و پست های وبلاگ هستند.
  48. اطمینان حاصل کنید که همه صفحات شما دارای برچسب rel = canonical هستند که موتورهای جستجو را به صفحه اصلی هدایت می کنند. برچسب های کانال: Rel = باعث کاهش سردرگمی می شود زمانی که یک سایت دیگر محتوای شما را می شکند و در نهایت محتوای تکراری ایجاد می کند.
  49. اگر URL های شما URL های پویا هستند (بدین معنا که شما چیزی شبیه این را می بینید :  www.donutsaregoodforyou.com/؟mode=1-list=1) ، می خواهید پارامترهای خود را در کنسول جستجوی Google تنظیم کنید تا چگونگی خواندن گوگل را محتوا. باز هم این به کاهش محتوای تکراری کمک می کند.
  50. هنگامی که شخص دیگری مطالب خود را به اشتراک می گذارد، مطمئن شوید که آنها برچسب rel = canonical را به سمت صفحه اصلی خود هدایت می کنند.
  51. آیا برای اولین بار Google Search Console را راه اندازی می کنید؟ به یاد داشته باشید هر دو نسخه سایت خود را اضافه کنید. شما باید نسخه های www و غیر وب سایت سایت خود را ارائه دهید. پس از اتمام، سایت مورد نظر را تنظیم کنید.
  52. مشابه موارد فوق، اگر شما چندین زیر دامنه دارید، می خواهید آنها را به Google Search Console ارسال کنید به عنوان یک ملک جدید برای به دست آوردن تمام داده ها.
  53. قبل از اینکه از HTTP به HTTPS مهاجرت کنید، لینک های داخلی خود را به HTTPS تغییر دهید.
  54. همانطور که کیفیت بیش از مقدار برای محتوا است، همان هم برای ساختمان لینک است . پیوند ساختمان چیزی نیست که پنج سال پیش بود. ساختن پیوند و تلاش های روابط عمومی در حال حاضر ادغام شده اند تا یک تجربه ارتباط قوی تر را ایجاد کنند.
  55. هنگام ایجاد یک قطعه از محتوا، فکر می کنم در مورد چگونه است که مطالب را می توان  تغییر کاربری به یک ویدیو، فیس بوک زنده، اسلایدشیر، و غیره
  56. فراموش نکنید که آدرس IP خود را به Google Analytics اضافه کنید.
  57. پاپ آپ ها را بر روی تلفن همراه و بینابینی های موبایل حذف کنید. از زمانی که گوگل اعلام کرد در ماه ژانویه 2017 قصد دارد یک مجازات در سایت هایی که هنوز از ظاهر و میانبرهای نفوذی استفاده می کنند استفاده کند، مدیران وب از جایگزین هایی برای پاپ آپ ها استفاده می کنند .
  58. هنگام نوشتن مطالب، حتما املای و دستور زبان خود را بررسی کنید. خطاها روی رتبه بندی شما تأثیر نمی گذارد، اما برای تجربه کاربر ضعیف می شود.
  59. ایجاد یک سیستم برای برنامه ریزی برای دستیابی لینک برای ساختمان لینک و PR. بله، پیوندها می توانند خودشان را بسازند، اما چه چیزی با انگشت کوچک اشتباه است؟ SEO یک بار ثابت و رها کردن آن کار نیست.
  60. هنگامی که شما با یک تأثیرگذار کار می کنید، همیشه یک قرارداد را در اختیار دارید. شما میخواهید در مورد آنچه تأثیرگذار از شما و برعکس انتظار دارد روشن شود.
  61. اگر یک مشتری به شما می آید و می گوید که آنها می خواهند برای «صفحه کلید جادویی صفحه 1 کلمه کلیدی» رتبه بندی کنند، اجرا شود.
  62. وقتی که بدانید که چه نوع محتوا برای نوشتن، از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای معکوس نمودن محتوای پیشرفته رقیب خود استفاده کنید.
  63. اگر پنهان کردن divs در CSS خود، توقف و تمیز کردن آن.
  64. محتوای تازه می تواند رتبه های خود را کمی افزایش دهد. این محتوا نباید محتوای جدید در صفحه اصلی باشد. این می تواند از محتوای وبلاگ شما نیز باشد.
  65. اضافه کردن پودرهای سفالی به سایت شما نه تنها SEO شما بلکه تجربه کاربری شما را افزایش خواهد داد.
  66. اجتناب از زنجیرهای زودگذر طولانی برای کمک به موتورهای جستجو سریعتر از سایت شما خزیدن.
  67. هنگام استفاده از تصاویر، سعی کنید فایل تصویر برداری بردار را دریافت کنید. این نوع فایل ها در مقیاس بهتر، به شما کیفیت تصویر بهتر در چندین دستگاه را می دهد.
  68. یک شبکه تحویل محتوا (CDN) را برای میزبانی تصاویر خود در نظر بگیرید. یک CDN کمک می کند سرعت وب سایت شما را افزایش دهد.
  69. اگر شما به HTTPS متصل نباشید و صفحات AMP را اجرا می کنید، به زودی باید تغییر دهید. Maile Ohye از گوگل در اجلاس SEJ که HTTPS برای AMP مورد نیاز است، به اشتراک گذاشته شده است ، اما جان مولر اخیرا اظهار داشت که هنوز یک مورد AMP نیست.
  70. اگر شما محصولاتی با توصیف و نام بسیار نزدیک دارید، به جای هدایت آن از تگ کانونیک استفاده کنید.
  71. ابتدا لینک Nofollow برای شناسایی لینک های پرداخت شده ایجاد شد. امروزه اکثر سایت ها از آنها برای لینک های خارجی استفاده می کنند در صورتی که شما به یک سایت با کیفیت پایین لینک می کنید.
  72. همیشه پیوندهای پیوسته فهرست شده در انجمن ها یا نظرات. همین امر برای حمایت مالی، تبلیغات و انتشار مطبوعات نیز صادق است.
  73. با راه اندازی گوگل آلو، شما میخواهید بررسیهای کیفیت خود را برای کسب و کار محلی خود افزایش دهید. کسب و کارهای نزدیک ترین مجاورت با بیشترین بازدید اولویت دارند.
  74. بررسی کنید که مطمئن شوید NAP شما در سراسر استنادات محلی در همه کانال ها یکسان است.
  75. گوگل محدودیت کاراکتر برچسب های عنوان را تا 70 کاراکتر افزایش داد. اطمینان حاصل کنید که برای تمام کاراکترها بهینه سازی شده است. با این حال، مطمئن شوید که آیا کاراکترها بر روی تلفن قطع می شوند.
  76. گوگل همچنین طول متا توصیف را به 200 کاراکتر روی دسکتاپ و 172 در تلفن همراه گسترش داد.
  77. در حالی که داشتن یک دامنه خصوصی میزبانی بر رتبه بندی جستجو شما تاثیر نمی گذارد، داشتن میزبانی مشترک ممکن است باعث شود سایت شما کمتر نمایه شود. موتورهای جستجوی موتور بر اساس آدرس IP و زمانی که آنها چندین آدرس IP هستند، موتورهای جستجو می توانند سیگنال های زیادی را دریافت کنند.
  78. اگر می خواهید در اولین صفحه نتایج جستجو مشاهده کنید، یک کمپین پرداخت شده را برای اصطلاحات کلمات کلیدی غیر مارکدار و مارکدار خود که در جستجوی جستجو می کنید، راه اندازی کنید. آزمایش و آزمایش با اینها برای تعیین اینکه چه اصطلاحات کلمات کلیدی برای شما کار می کنند و سپس به تلاش های ارگانیک خود متصل شوید.
  79. شما نیازی به استفاده از کلمات کلیدی دقیق مطابقت ندارد. گوگل می تواند کلمات جستجوی جستجوی کلمات کلیدی خود را به دلخواه به جستجوی معنایی مرتبط کند.
  80. اگر شما در حال تلاش برای ساختن سطل های کلمات کلیدی خود را بر اساس تراکم، متوقف کنید.کلید واژه چگالی شده است یک چیز برای بسیاری از اقمار است.
  81. هنگامی که شما به صورت داخلی لینک می کنید، نیازی به پیوند با اصطلاحات کلمات کلیدی خود را ندارید. اما اگر محتوایی که در اطراف لینک قرار دارد به کلمات کلیدی اصلی شما کمک کند، کمک می کند.
  82. در حالی که صفحات Google AMP ممکن است به نظر برسد، شما می توانید فرم ها را برای ضبط رهبری اضافه کنید.
  83. تماس با شما را بر اساس یک ارجاع شخصی کنید. شما همچنین می توانید این کار را بر اساس موقعیت مکانی و جستجوی جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید.
  84. در صفحات Google AMP شما می توانید پیگیری رفته با مدیریت گوگل را اجرا کنید.
  85. هنگامی که شما در حال کار با نفوذگران هستید یا محتوای خود را به سایت دیگری ارسال می کنید، یک جستجوی سریع برای دیدن آخرین بار که صفحات آنها با جستجوی "cache: URL" ذخیره می شوند انجام دهید. اگر بیش از یک ماه است، مطالب خود را برای جایی دیگر ذخیره کنید.
  86. نمایش جستجوی صوتی برای مکانها همچنان رشد خواهد کرد. در مورد ترکیب عبارتهایی مانند «نزدیک به من» در محتوای و استراتژی تبلیغ خود فکر کنید.
  87. محتوا را در یک لحظه گفتگو برای رتبه بندی جستجوهای جستجوی صوتی ایجاد کنید.
  88. بوک مارک های اجتماعی هنوز مهم هستند، اما آنها به جوامع می روند. چگونه در شبکه های اجتماعی خود شرکت می کنید این است که چگونه باید در بوک مارک های اجتماعی خود شرکت کنید. بوک مارک های اجتماعی یک بار submit-your-link-and-that-it نیستند. شما باید یک مکالمه داشته باشید، چند نظر را ترک کنید، یا محتوای دیگری را که مربوط به محتوای شما نیست، باز کنید.
  89. مارک های خرده فروشان و تجارت الکترونیک باید جستجوی بصری را به استراتژی بازاریابی خود متصل کنند. Pinterest راه را برای جستجو بصری هدایت می کند . Pinterest گزینه ای را برای برجسته کردن یک بخش از یک تصویر به شما می دهد و سپس یک جستجوی را برای بخش هایی که برجسته کرده اید ایجاد کنید. لنز Google و سایر برنامه ها نیز بازی خود را تقویت می کنند.
  90. با تشکر از هوش مصنوعی، ما شاهد افزایش تعداد چت روم ها هستیم . Chatbots اجازه می دهد که مارک ها با مصرف کنندگان در یک شیوه ای انسانی تر ارتباط برقرار کنند. H & M یک مثال خوب از نام تجاری استفاده از chatbots است.
  91. هنگام انتخاب یک نام دامنه، به 15 کاراکتر یا کمتر بروید. نام های دامنه کوتاه برای مردم به یاد داشته باشید.
  92. اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک هستید، از توصیف سازنده در هنگام نوشتن توضیحات محصول خود استفاده نکنید. زمان را برای بازنویسی توضیحات محصول برای کاربر و موتورهای جستجو بکشید.
  93. اگر افت ناگهانی ترافیک داشته باشید ممکن است به دلیل مجازات باشد. ایمیل و کنسول جستجوی گوگل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها یک اعلان مجازات دستی ارسال می کنند.
  94. افت ناگهانی ترافیک نیز ممکن است به دلیل از دست دادن کلیدی باشد. بررسی کنید که آیا رقبای شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی مشابه با محتویات جدید تولید کرده اند.
  95. شروع به تست با برنامه Progressive Web Apps یا PWAs، با اولین شاخص تلفن همراه جدید. PWA ها یک سایت تلفن همراه را در صورت استفاده از یک تبلت از گوشی هوشمند خود به سایت شما ارسال خواهند کرد. علامت های تجاری مانند Channel Weather و Lyft در حال حاضر این را آزمایش می کنند و شما نمی خواهید عقب نشینی کنید. PWA ها برای مارک های سودمند هستند که درآمد حاصل از تبلیغات را درآورده اند. آنها یک جایگزین عالی برای AMP هستند.
  96. اگر شروع به کسب و کار جدید کنید، در محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. همچنین تغییر ابرداده خود را برای نشان دادن فصل ها به طور بالقوه برای کلمات کلیدی محلی به مدت طولانی رتبه بندی کنید.
  97. ارسال مهمان راه مناسب برای ساختن لینک ها نیست، اما راه بسیار خوبی برای ایجاد محتوا است.
  98. اگر صفحات متعددی را برای شرایط جستجوی کلمات کلیدی مشابه رقابت کنید، در نظر بگیرید ترکیب محتوای را به یک قطعه غول پیکر از محتوای طولانی فرم دهید.
  99. عجیب است که چرا رقیب شما در SERPs برای یک قطعه محرمانه شما را ضرب و شتم می کند؟ برگردید و فرمهای محتوا خود را پر کنید تجزیه و تحلیل اصطلاحات کلمات کلیدی مربوط به مقاله خود را انجام دهید و در مورد اینکه آیا شما می توانید قطعاتی را که می توانید به محتوای خود اضافه کنید، وجود دارد، پیدا کنید.
  100. وقتی سایت خود را در سایت های موتورهای جستجو جستجو میکنید: example.com، مطمئن شوید همه تغییرات سایت شما را پیدا کنید. به عنوان مثال، جستجو در زیر:
    • http://example.com
    • http://www.example.com
    • https://example.com
    • https://www.example.com
  101. ما درباره شاخص اول موبایل اولین گوگل صحبت کردیم . احتمالا بینگ و دیگر موتورهای جستجو پیروی خواهند کرد. اما هنوز به اهمیت تمرکز و بهینه سازی نسخه دسکتاپ وب سایت شما بستگی دارد.